banner

שואב אבק מרכזי

 שואב אבק מרכזי – הכלי שלכם לניקיון מושלם של הבית בקלות

הכירו את החבר הטכנולוגי הטוב ביותר שלכם בניקיון הבית: שואב האבק המרכזי! ההספק של שואב האבק המרכזי (בזמן עבודה) גבוה הרבה יותר משל כל שואב אבק אחר. המשמעות: הבית מנוקה מאבק בתוך זמן קצר שלא יכולתם לדמיין בעבר! בנוסף, ההתקן אינו מצריך מאמץ פיזי או גופני מכל סוג בעת העבודה, ואפילו לא סחיבה של הגוף המנועי. הוא מוטמע בבית וממנו יוצאים צינורות ששליפתם אפשרית כמעט מכל נקודה בבית. כך שואב אבק מרכזי עובד בשבילכם ומגשים תוצאת ניקיון 100% מקצועית!

התקנת מערכת שאיבת אבק לשליפת צינורות מוארכים

המערכת מוטמעת על ידי טכנאי חברת שואב אבק מרכזי ברחבי הבית. הדייר יכול לגשת לסלון, לחדר המגורים, לחדר הכביסה ולכל מקום אחר בבית, לשלוף משם את צינור השאיבה ופשוט להתחיל לשאוב אבק מכל מקום שיחפוץ! צינורות שאיבת האבק נגישים יותר מאי הפעם ומאפשרים עבודה ללא סחיבה של אף מכשיר אחר.

בחירה ממוקדת של ראשי שאיבה לניקיון כל סוגי החפצים

מעתה שאיבת אבק לא מתבצעת רק משטיחים וממרצפות, אלא גם ממעברים צרים, גזוזטראות, רהיטים ואפילו מפסלי נוי! באמצעות בחירת צינור דק עם שאיבה אטית וראש שאיבה תואם ניתן להפוך את מלאכת השאיבה לעדינה ומאד אפקטיבית, ללא שברים וקלקולים של החפצים מהם שואבים, ותוך ביצוע עבודת ניקיון שתגרום לכל דבר בבית להיראות כמו חדש. 

הגעה לתוצאת ניקיון בזמן קצר מאד

כשאתם מתנהלים בבית, קורה לעתים שנשפך חול, מתפזר אבק או נוצר טחב בשל שימוש במקדחה או פטישון. בעבר, הייתם צריכים להביא סחבה לא לפני ששאבתם את האבק עם השואב הידני הכבד, ועם שואב אבק מרכזי? פשוט שולפים את הצינור הנכון ונפטרים מהלכלוך בתוך שניות בודדות. שואב אבק מרכזי הוא פשוט הכלי האולטימטיבי לניקיונות גם כשלא תכננתם לבצע אותם במקור, אלא באופן מזדמן. כמובן שבימי ניקיון רשמיים שקבעתם, זמן העבודה הכולל מתקצר באופן חסר תקדים, שלא ניכר בשום אמצעי שאיבה אחר.

מומלץ בכל בית בו ניתן לבצע שינויים בתשתיות

אם הבית בבעלותכם, מומלץ מאד לשדרג אותו לשואב אבק מרכזי שאב נט. רק כך תוכלו לנקות בקלות את כל רחביו ולהשיג תוצאת מירוק בית שקשה להגיע אליה עם אמצעים אחרים!