banner

מערכות ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד

כשאתם בוחרים מערכות ישיבה מבד, בחרו את הטובות ביותר לעיצוב הסלון שלכם. בחירה על פי הסלון תמיד תיחשב הבטוחה ביותר, שכן אלו רכיבי ישיבה ענקיים שלא מתאימים מטבעם לחדרי מגורים ושינה, וגם אם מדובר במרפסת שלכם, מקובל להציב שם ריהוט גן ולא ריהוט בית רגיש. לכן, מי שקונה מערכות ישיבה מבד מבקש למעשה לאבזר את סלונו בהתקני ישיבה מפנקים. הפעולה יכולה להתבסס על 2 אופני ביצוע: שמירה על תוואי עיצוב הסלון שלכם או שינוי התוואי הדקורטיבי שלו. במידה ובוחרים באפשרות השנייה, נהוג ללוות את התהליך עם רמונט כללי שיסגור את שינוי העיצוב: פינוי מזנונים להחלפתם בחדשים, צביעת קירות, הנחת חיפויים שתואמים לקונספט, וכד'.

מערכות ישיבה מבד לכל סלון

מערכות ישיבה מבד מותאמות אישית לכל סלון באמצעות מידע על הצבע והצורה הנדרשים להן. מערכות ישיבה מעוצבות עשויות להיות מבוססות על גדלים גדולים וקטנים לכל דופן בגוף הישיבה. אנו ממליצים לבחור את הפרמטר הזה אך ורק לפי גודל החדר. החדר מרגיש לכם קטן וצפוף? אל תבחרו בספות עבות עם שבבי עץ בולטים וידיות רחבות יריעה. גם אם זה מתאים במקום הפנוי, זה ייצור עיצוב מאד מגושם. ההיפך כמובן גם כן נכון, כאשר מדובר בחדר גדול אל מול מערכת ישיבה קטנה, דקה ולא משפיעה. את צבע המערכת אנו ממליצים לבחור בהתאם לתפאורה הקיימת בסלון.

מערכת ישיבה מעוצבת מבד

מערכות ישיבה מבד מיקרופייבר – הטובות ביותר שתוכלו להציב בסלוניכם

מערכות ישיבה מבד מיקרופייבר, בשונה ממערכות ישיבה אחרות, עמידות במאת האחוזים לכל סוג של כתם. נשפך משקה דביק? נמרחו טיפות מחומר שיפוצים בעייתי? הכתמים הללו ייספגו הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם. זה לא אומר שלא תצטרכו לנקות ולשמור על ההיגיינה של הרהיט, אבל ככל שזה מגיע ל- "מה האורחים יראו ומה הם לא יראו", הם אף פעם לא יראו. לפחות לא כשמדובר בבד מיקרופייבר.

מערכות ישיבה מבד מבית ניקולטי

בחברת ניקולטי מספקים ללקוח חוויית קנייה ייחודית ומסייעים לו להטמיע בסלונו מערכת ישיבה מבד. מערכות ישיבה מבית ניקולטי תמיד עמידות ותמיד יוצרות שמחה בלבו של הלקוח. אם גם אתם חשים שאתם רוצים להתקדם, שדרגו אתה הסלון שלכם למערכת ישיבה עם ספות וכורסאות איכותיות מבית ניקולטי.